piątek, 8 lutego 2013

Serwetki

Witam serdecznie :)

Dziś tak na szybko. Właśnie odebrałam przesyłkę z zamówieniem ze sklepu http://www.pasart.pl/ Szukałam ostatnio serwetek, aby zdobić nimi koszyki, ale nie mogłam znaleźć nic ciekawego. Zajrzałam do internetu, a tu niespodzianka. Nie dość, że duży wybór, to jeszcze nie musiałam kupować całych opakowań, tylko pojedyncze sztuki. SUPER!!!
A oto efekt moich zakupów, oczywiście bardzo skorygowany, bo o wiele wiele więcej podobało mi się wzorów :)





A teraz wracam już do rurek. Do zobaczenia :)

4 komentarze:

  1. Tez tak kupuje,najlepiej w taki sposob,niz kupowac cale paczki ...tak to chociaz kazdy koszyk bedzie jedyny w swoim rodzaju :-) Fajne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, każdy koszyk inny :) pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Ja polecam zakupy na przydasiowym bazarku na facebooku o tu https://www.facebook.com/groups/przydasiowybazarek/.Dziewczyny sprzedają śliczne serwetki i dobrych cenach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beato, na pewno skorzystam nie raz :) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słowo :-)