środa, 20 lutego 2013

Różności

Dobry wieczór!

Dziś tak na szybko. Pochwalę się kolejnymi serwetkami. Wczoraj przyszła do mnie paczka, a w niej pełno serwetek. Te śliczności dostałam od mojej Teściowej, która robi śliczne różności w scrapingu i decoupagu, a swoje prace pokazuje na blogu http://okienko-lucy.blogspot.com/


 Oczywiście są wśród nich również serwetki z kotami, a te są szczególnie piękne:


Bardzo, bardzo za nie DZIĘKUJĘ :)))))

A to koszyczki, które obecnie robię dla mojego Jacka, o które poprosił na swoje woblery. Będzie ich kilka :)

Zrobiłam jeszcze pięć podkładek:



A na koniec pokażę krajobraz jaki mnie dziś rano zaskoczył - ZIMA :-)







Czas iść spać, dobranoc :)

3 komentarze:

  1. Ach zazdroszczę tylu pięknych serwetek:) U mnie za oknem to samo, bielusieńko:) Koszyczki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczki bardzo fajne ale tak jak Weronka zazdroszczę serwetek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że dotarły,a mnie się te podkłądki bardzo podobają,całusy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słowo :-)