sobota, 12 stycznia 2013

Koty

Witam :)

Dawno mnie tu nie było, ale praca i szkoła bardzo pochłaniają ostatnio mój czas. Wyplatam trochę, ale są to jeszcze nie skończone prace, więc dla odmiany pokarzę coś z innej beczki. Jest to ściana wspinaczkowa w salonie dla naszych kotów:


Dawno, dawno znalazłam zdjęcie na necie z takimi domkami, a Mój Jacek ma smykałkę do robienia takich rzeczy, więc teraz nasze kotki mają swój raj :) Na zdjęciu jest tylko Bujka, bo jakoś ostatnio to ona rządzi i nie wpuszcza Zuzi za często na ściankę ;)

4 komentarze:

  1. Fantastyczna:) Mój kot tez by taką nie pogardził:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie dobry pomysl,maja koty skakac po meblach to niech po scianie poskacza...Koty szczesliwe i wlasciciele kotow tez,Fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja :) też kiedyś miałam kota ,więc rozumiem jakie twoje kociaki musza być szczęśliwe ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słowo :-)