poniedziałek, 21 stycznia 2013

Biały koszyczek i wazon

Witam serdecznie w poniedziałkowe przedpołudnie. Zanim wyruszę do pracy, chcę pokazać moje ostatnie wiklinowe wyczyny. 
Mamy zimę, jest biało na dworze, więc postanowiłam zrobić biały koszyczek. Ozdobiłam go jeszcze kwiatkami techniką decoupage. Pierwszy raz to robiłam, nie wyszło za dobrze, ale spodobał mi się ten pomysł  i jeszcze nie raz go wykorzystam.
Jak już zrobiłam koszyk, to pomyślałam o towarzystwie dla niego i zrobiłam jeszcze wazon. 




Kupiłam kiedyś wino w fajnej butelce. Oczywiście zostawiłam butelkę z myślą, że kiedyś na pewno się przyda. I tak powstał ten oto biały wazon oraz z rozpędu jeszcze zielony. 



A zielony dlatego, że na gwiazdkę dostałam dwie lakierobejce: świerk tatrzański i sosna złocista. Postanowiłam wypróbować świerk tatrzański i kolor wyszedł ciemnozielony.

A to cała trójca razem (plus nosek i łapka mojej kici):


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne plecionki, mnie ciągle trudno wypleść zaokraglone ścianki, wychodzą niesymetryczne a też marzy mi się wazon. Ktoś kto tego nie próbował nie wyobraża sobie jakie to trudne . Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny komplecik taki słoneczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zestaw :) pieknie plecioneczki sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za te miłe słowa, bardzo bardzo :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny komplecik :) bardzo mi się podoba :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny komplet słoneczniki to moje ulubione kwiaty :))) wspaniale to wygląda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słowo :-)