czwartek, 20 grudnia 2012

Ostatnie choinki

Witam :)

Dziś przedstawię ostatnie choinki, jakie właśnie skończyłam i mój pierwszy wianek (jak na razie jedyny), który zawisł na naszych drzwiach. Chciałam jeszcze upleść kilka rzeczy na święta, ale chyba zabraknie mi czasu, bo ostatnie dni, łącznie z Wigilią, spędzę w pracy, z tego dwa dni po 10 godzin :-( A jeszcze porządki i pakowanie prezentów. Ale się rozpisałam ;-)
Oto choinki (duże mają wysokość ok.45 cm, mała ok.35 cm):


Zielona jest w barwach czerwono-srebrnych+białe bombeczki:


Czerwona ma złote ozdoby:



Żółta ma z dwóch stron szyszki, trochę zieleni i biało-czerwone gwiazdeczki:


No i na koniec mój pierwszy wianek ze srebrną bombką:





Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia :))))

5 komentarzy:

  1. Same śliczności i jak równiutko wyplecione:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne plecionki! Aż miło się patrzy, dopracowane w każdym szczególe ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za te miłe komentarze :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wychodzą,już się nie mogę Was doczekać

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zostaję na dłużej i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słowo :-)